sunnuntai 17. syyskuuta 2017

Viikonloppu ohi :( Melkein tekis mieli itkeä. Ei jaksais taas uutta työviikkoa. Varsinkaan kun en saa nukuttua yhtään. Yritin ottaa päikkärit tänään mutta sääriä särkee niin että ihan mahdotonta. En tiedä mikä niihin on nyt tullut. Hermokipuja mulla tuntuu joskus säärissä mutta tällaista "luusärkyä" ei ole ollut koskaan molemmissa yhtäaikaa :P

Sen lisäksi masennuin tänään kun tein viikottaisen punnituksen. En ole laihtunut grammaakaan töihin paluun aikana :P Vaikka kävelen nykyään työmatkoista ja siirtymämatkoista 90% ja itse työ on jatkuvaa liikettä. Ja vielä kotona teen joogaa ja lihasjumppaa. Olen myös siirtynyt kasvisruokavalioon ja jättänyt energiajuomat. Myös suolaisia herkkuja (sipsit yms.) olen saanu vähennettyä, ja lukukarkit (karkit joita joskus syön iltaisin sängyssä kirjaa lukiessa) on myös jääny historiaan. En ymmärrä miksei paino putoa :( :(
Iho on myös jostain syystä todella huonossa kunnossa ja tukka lähtee taas päästä. Viimeksi oli tällaisia vaivoja ennen Inkun kuolemaa kun olin niin stressaantunut että sisäelimistökin rupes jo oireileen. En usko että ihan niin stressaantunut olisin tällä hetkellä vaikka toki työn ja koulun yhdistäminen vähän stressaa samoin nää lonkka-selkähommat ja mahdollinen leikkaus :P
Ja kissa tuottaa stressiä kun sille on ruvennu käymään enemmän ja enemmän haavereita kun se hyppelee pöydille ja hellalle ja kirjahyllyille ja pesukoneeseen. Eilen se yritti roikkua mun miekkatelineessä. Luojan kiitos niissä on tupet :P






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓