perjantai 12. tammikuuta 2018

Viimonen

2 iltavuoroa takana, yksi jäljellä. Ensi viikolla alkaa aamuvuorot. Olen aina vihannut iltavuoroja mutta jostain syystä ne ei ole tuolla tuntunut niin pahalta kuin aiemmissa paikoissa missä olen tehnyt iltaa. On jotenkin mukava tehdä töitä kun talo on hiljainen. Varsinkin juuri kun talo on tuollainen helvetin iso sokkelo ;) Olen myös alusta asti yrittänyt katsoa mitä syön ja koska syön niin ei ole tullut sellaista energiavajausta kun joskus on tullut illassa kun en osaa tankata ennen iltavuoroa.
Itse työt sujuu ihan hyvin, ainoa probleema on paikkojen löytäminen kun todella iso rakennus. Onneksi paikalla on muitakin joilta pyytää apua ja nyt olenkin tehnyt paljon parityönä. Vähän harmittaa että ensi viikolla vaihtuu uusi alue kun juuri oppinut tunteen tätä. Mutta toisaalta taas on todella hyvä että alusta asti tulee kaikki alueet tutuks kun kaikkia kuitenkin joutuu tekeen.

Kissa ottaa mun työt todella raskaasti. Huuta kuin sika kun tulen kotiin ja koko yön myörii vieressä. Ja aamun on ihan sekopää kun aavistaa että teen lähtöä. Toivottavasti tottuu ja rauhoittuu pian. No mun aamuvuorot on sille varmasti helpompia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓