lauantai 10. helmikuuta 2018

Kivut on helvetilliset ja asunto hukkuu paskaan :P Ei mitään uutta siis. Paitsi että nyt on taas hirveitä huimauskohtauksia. Piti aamulla mennä kauppaan mutta en uskaltanut lähteä ja töissä eilen menin välillä seiniä pitkin. En tiedä onko stressistä, väsymyksestä vai syömättömyydestä. Tai ehkä kaikista.

Robotti-imuria olen harkinnut. Mulla on kyllä toi kaverin vanha mutta se ei oikein aja asiaansa kun joudun taisteleen puoli tuntia että saan sen käynnistyyn ja se sittenkin imuroi huonosti :( Ensimmäinen tili tosin tuli eikä mun taloustilanne paljon ole parantunut töissä käynnistä eli osamaksulla joutuisin ostaan enkä oikein tiedä millaisen uskaltais ostaa. Jos joku osaa suositella niin sanokaa.



1 kommentti:

  1. Tää on hintava mutta olen ollut eritätin tyytyväinen. Susku https://www.verkkokauppa.com/fi/product/47075/gqnjs/Neato-Botvac-Connected-polynimurirobotti

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓