järkyttävä viikko. niin henkisesti kuin fyysisesti. kaikki mahdollinen paska tullu niskaan. luojan kiitos on v-loppu niin toivon mukaan pystyy edes vähän reebuuttaan itsensä ja käymään läpi kaikkea paskaa.
Itsellä on terveysongelmia ja pahoja kipuja, samoin muutamalla läheisellä. Töissä menee todella huonosti ja näyttää siltä että työkkäri kutsuu kohta ja sitten on taas raha-asiat päin helvettiä. Inkkua on taas kamala ikävä enkä uskalla nukkua kun näen niin kamalia painajaisia. Kämppä on haissu monta päivää oksennukselle enkä löydä lähdettä. Mitään ei jaksa/pysty tekeen. Ei töissä eikä kotona. Masentaa ja vituttaa vaan koko ajan.
No mitä????!!!!! -Susku
VastaaPoistaItsellä on terveysongelmia ja pahoja kipuja, samoin muutamalla läheisellä. Töissä menee todella huonosti ja näyttää siltä että työkkäri kutsuu kohta ja sitten on taas raha-asiat päin helvettiä. Inkkua on taas kamala ikävä enkä uskalla nukkua kun näen niin kamalia painajaisia. Kämppä on haissu monta päivää oksennukselle enkä löydä lähdettä. Mitään ei jaksa/pysty tekeen. Ei töissä eikä kotona. Masentaa ja vituttaa vaan koko ajan.
Poista