Kaikki mut tuntevat tietää että olen hardcore muumi-fani ja muumisarja oli lapsena (ja vieläkin) ihan ehdoton lastenohjelmasuosikki. Pakkohan tuo uusi Muumilaakso sarja oli koe katsoa. Ensimmäinen jakso on siis areenassa katsottavissa.
https://areena.yle.fi/1-4265502?autoplay=true
Minun makuuni ei kyllä ollut yhtään. Ehkä se on enemmän nykyajanlasten tyylinen, mutta itse en pitänyt vaikka yritin avoimin mielin katsoa ja olla liikaa vertaamatta alkuperäiseen. Äänet ei kuulosta luontevilta ja koko juoni on jotenkin rauhatonta ja outoa koheltamista. Muumille tyypillistä "lempeyttä" ja "hyvyyttä" ei ollut.
En myöskään tykännyt itse animaatio-tyylistä. Mutta onneksi voin jatkossakin katsoa alkuperäistä animaatiota alkuperäisillä äänillä.

Minulle myös oli uusi muumi pettymys,vanha muumi parempi. - mamma
VastaaPoistaJoo oli ihan paska -Susku
VastaaPoista