sunnuntai 16. helmikuuta 2020

Leikkaus 2.0

Perjantaisesta leikkauksesta selvitty. Leikkaus itsessään ei ollut paha mutta jostain syystä tuntuu kuin toipuminen olisi hitaampaa kuin tuosta isosta leikkauksesta toipuminen. Mutta voi olla että vaan tuntuu kun silloin olin pitempään sairaalassa ja lääkittynä.
Valkeakosken sairaalan päiväkirurgisella leikattiin ja tykkäsin todella paljon. Hoito oli paljon ihmisläheisempää ja kiireettömämpää kuin keskussairaalassa. En yhtään ikävää hoitajaa/lääkäriä tavannut. Nukutus sujui taas hyvin. En tiedä olenko outo mutta minä tykkään nukuttamisesta. Mulla oli oikein hyvä olo heti herätessäkin. Ilmeisesti heräilinkin normaalia nopeammin kun olisin jo reippaasti alle tunti heräämisen jälkeen ollut valmis osastolle. Yleensä heräämössä pidetään vähintään 2 tuntia.
Osastolla vietin pari tuntia ennen kotio pääsyä. Sain jätksiä syötäväksi.
Oikein positiivinen kokemus oli.
Mutta toipuminen on ollut vähän rankkaa. Turvotus on todella kova varsinkin silmän alla. Kipuja ei ole mutta se johtunee siitä että kasvojen toinen puoli ja nenä on vieläkin puutunut :( :( Sen lisäksi mulla on kamala yskä. Mutta ehkä tämä tästä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓