Ah viikonloppu. Leuka olisi ehkä kaivannut pidemmän sairasloman mutta hengissä selvittiin. Olo on kyllä melkoisen huono. Nenä vuotaa ja on tukossa mutta en uskalla kauheasti vielä niistää. Nenän ja yläleuan toinen puoli on edelleen tunnoton vaikka kutinaa ja kipuilua esiintyy.
Päätä ja niskaa särkee kun joudun edelleen nukkuun niin huonossa asennossa.
Ja hermosäryt ei edelleenkään hellitä.
Joten kurjaa on.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti