perjantai 21. elokuuta 2020

Unien tulkintaa

Taas olis tarvetta unien tulkitsijalle. Suurimmalle osalle mun unista löytyy jonkinlainen selitys tosielämästä mutta välillä tulee nähtyä tällaisia ihan pimeitä unia:

Mamman kanssa käveltiin pitkin tesomaa. Yritettiin päästä meille muttei tietenkään päästy perille vaikka kuinka käveltiin. Yhtäkkiä meitä vastaan käveli mies joka talutti remmissä sarvikuonoa. Itse olin ihan järkyttynyt mutta mamma ja muut ulkoilijat piti sitä normaalina. No jatkettiin matkaa mutta pikkuhiljaa tesoman teiden varrelle rupes ilmestyyn sademetsän puita ja jotain vanhoja aasialais tyyppisiä temppeleitä. Pikkuhiljaa niitä tuli lisää ja lisää kunnes kerrostaloja ei tahtonu enää edes erottaa joukosta. Tässä vaiheessa saavuttiin aukeelle jossa oli laiduntamassa villieläimiä. Yhtäkkiä valtava norsu rupes hyökkään meitä kohti. Tässä vaiheessa sanoin että nämä eläimet varmaan suojelee tätä paikkaa. Mutta se äijä joka aiemmin talutti sarvikuonoa tuli häätään ne eläimet pois. Mamma oli tässä vaiheessa mennyt seisoon pienen kaivon reunalle. Kun lähdin käveleen sitä kohti niin se kaivo rupes leveneen ja kun olin ihan kohdalla niin se oli jo valtava, syvä kuilu. Ja kun pääsin reunalle niin maa rupes sortuun mun jalkojen alta. Juuri kun olin putoamassa kuiluun niin se hävis. Mamma oli taas tällä välin edennyt pitemmälle ja oli nyt jonkinlaisen luolan suulla. Mentiin sisään ja luola oli täynnä vanhoja esineitä ja upeita vesiputouksia ja siltoja yms. Valokuvailtiin näitä vähän aikaa. Sitten löydettiin iso saavillinen jotain punaista nestettä, ilmeisesti verta. Jostain syystä tungin sormeni sinne ja rupesin piirtään luolan seinään. Yhtäkkiä mamma rupes huutaan ja vetään mua ulos luolasta. Kaikki valo sammu ja pimeässä yritin juosta mutta jalkaan rupes yhtäkkiä sattuun niin paljon että putosin maahan. 

Tässä vaiheessa heräsin ja tajusin että olen kääntynyt oikealle eli viallisen lonkan puoleiselle kyljelle ja kipu oli todellista.

Mutta jos joku tohon uneen saa jotain selkoa niin on kyllä mestari. Tai ehkä pitäis pyytää lähete suljetulle jos alitajunta kehittelee tämmösiä tarinoita. Oli kyllä mielenkiintoisempi kuin mikään lähiaikoina katsomani leffa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓