perjantai 8. tammikuuta 2021

Olen idiootti osa XXV

Olen nyt kohta 2 kuukautta tehnyt ensimmäistä 3 kuukauden jaksoa puolen vuoden rautalääkekokeilusta. Kärsin siis kroonisesta anemiasta joka ei helpota edes jatkuvalla rauta tablettien vetämisellä. Olen kärsinyt tästä jo 20 vuotta eikä lääkärit ole halunnut tehdä mitään. Nyt ttl halus tehdä testin jossa syön kolminkertaisen annoksen rautaa puolen vuoden ajan ja katsotaan muuttuuko arvot mihinkään suuntaan. 3 kuukauden kohdalla mitataan ekat arvot.

Koska olen tyhmä niin olen ostanut kalliita 20 tabletin pakkauksia apteekista kunnes tänään muuta lääkettä hakiessa apteekkari kysy että otatko tän 300 tabletin rautapakkauksen. Hinta melkein sama kuin noilla parinkymmenen tabletin pakkauksilla 🙈🙈🙈 Juu otin ne sitten.. Mikään ihme että rahat on aina loppu kun ihminen on näin tyhmä...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓