torstai 5. tammikuuta 2017

Pakkanen

Ainakin somen ja lehtien perusteella olen ainoa joka tykkää tästä pakkasesta :P Mulla ei ollut yhtään kylmä kun kävin lenkillä ja kaupassa. Oli oikein ihana ja raikas ilma :P Joulun ajan olin ihan jäässä ja kipuinen kun oli kostea ja kolea ilma mutta tää pakkanen on mulle just sopiva :P <3 <3

Kissa taas ei tykkää. Se on melkein yhtä kylmänarka kuin Iines oli. Kissa ei tosin edes ulkoile vaan se jäätyy sisällä kun ikkunoista käy taas hirveä veto :P Tunkee syliin lämmitteleen ja kehrään. Se on muutenkin ollut taas paremmalla päällä kun sai keitettyä seitiä. Se on ainoa kala mitä pystyn käsitteleen ilman oireita. Tonnikalan lisäks. Toivon mukaan kala auttoi sitä unohtaan matolääkkeen aiheuttaman ärsytyksen :P

Tänään on uhannut taas masennus ja paniikki nostaa päätään kun työt jatkuis maanantaina :( Koko loma menny ihan haaskuuseen. Jostain syystä ahdistaa taas töihin meno. Kyllä se sitten helpottaa taas kun pääsee rytmiin. Mutta nää "siirtymä-vaiheet" on paniikkihäiriöiselle helvettiä :P






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓