torstai 12. tammikuuta 2017

Liukuestekengät

Ihanat jäätikkökelit on ollut taas. Olen katsellut itselleni nastakenkiä mutta en oikein tiedä millaisia kannattaisi etsiä.
Onko kellään kokemusta tällaisista kengistä http://icebug.com/fi/mallisto/
Netissä näitä mainostettiin hyvinä mutta on sen verran kalliit ettei viitsisi ostaa vain kokeilumielessä. Ja jos jollain on suositella jotain muuta hyvää kenkää niin otan vastaan vinkkejä.
Noi on ollut hyvät (joskin turhan painavat) noi turvakengät mitä olen käyttänyt mutta niissä on ruvennu kantapohjat romahtaan ja joudun kuitenkin käveleen joka päivä aika paljon kun siirryn työpaikasta toiseen niin hyväntuntuset kengät olis kova sana.
Noita irrotettavia nastapohjallisia mulla on ollut useampia mutta olen kokenut niiden laiton ja poisoton hankalaksi. Ja suurin osa niistä on hukkunut matkalle :P

2 kommenttia:

  1. Jos saat hyviä vinkkei niin vinkkaa mullekin. Tänään taas mukkelis makkelis pihassa :( :(-Susku

    VastaaPoista
  2. sopivaa kenkää ei varmaan löydy kun sovittamalla -mamma

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓