Vauva on oppinu kiipeen kirjahyllyyn :P Ongelmana on ettei se uskalla tulla alas.. Tai ainakin kiljuu niin kauan kunnes menen nostaan sen alas...
Kissaturvalliset tavaroiden säilytyspaikat rupeaa käymään vähiin :P Se kun osaa avata monenlaisia oviakin :P

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti