Kissa ei vieläkään uskalla mennä puuhunsa kun on "väärässä paikassa". Mutta on se silti löytänyt jo 2 uutta lempipaikkaa. Toinen on tuolin selkänojalla josta on mukava päivystää lokkeja ja toinen on keittiön pöydällä vaatekasan päällä. Ilmeisesti minä otan nämä sovituksessa olevat vaatteet, ne on nimittäin aivan karvoissa.


mala ilmeisesti tykkää niistä vaatteista. -mamma
VastaaPoista