sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

Kevätsiivous

Olen nyt tänä viikonloppuna aloitellut kevätsiivousta. Olen jo jonkin aikaa haaveillut/suunnitellut että tekisin oikein kunnon siivon koko kämppään. En siis tarkoita pelkästään pölyjen pyyhkimistä ja imurointia vaan että kävisin tavaraa läpi ja heittäisin pois kaiken turhan. Ja että vaihtaisin huonekalujen paikkaa vähän radikaalimmin kuin yleensä. Olen nyt pikkuhiljaa ruvennut tyhjentään ja puhdistaan kirjahyllyjä. Selkä on sen verran kipeä että huonekaluja en tällä kertaa rupea yksin siirtelemään vaikka aiemmin olen kyllä siitä suoriutunut ihan hyvin. Mutta nyt en ota yhtään turhia riskejä kun perjantaina oli jo läheltä piti tilanne kun päätin säästää aikaa ja kantaa kaikki siivouskohteen matot kerralla ulos :P Vihlas niin pahasti etten hetken aikaa ajattelin että siihen jään.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓