perjantai 10. maaliskuuta 2017

Olen ihan vaihteeksi flunssassa :( Pystyin silti menemään magneettikuviin ja suukirurgille tällä viikolla. Kuvaus meni yllättävän hyvin vaikka oli pitkä. Ei ihan kauheasti sattunut. Meinasin pari kertaa jopa torkahtaa. Jotenkin se jyske on rauhoittavaa :P :P Suukirurgi antoi hyvän arvion suusta ja leuasta mutta myönsi että mun nenäni on vinossa :( Olen sen itsekin huomannut. Jos rupeaa tuleen ongelmia niin se voidaan joutua suoristaan :(

Muuten on ollut ihan tavallinen työviikko. Vähän ollaan ruvettu esimiehen kanssa pohtiin tulevaa. Kun mun työsopimus päättyy toukokuun loppuun. Mitä mitään varmaa ei ole vielä tiedossa. Työpaikkaa siis. Voi kyllä olla että jatkan näitä samoja kohteita vaikka toivoin kyllä lisää tunteja.

Joudun vielä yhdet talvikengät ostaan tänä talvena. Vaikken millään viitsis. Mutta jälleen yhdistä kengistä (jotka ei todellakaan ollut halvat) romahti kantapää. Kun mun jalka on vino niin astun tietysti myös vinoon niin kenkien korko rupeaa aina jossain vaiheessa kallistuun sisäänpäin ja sitten romahtaa kokonaan. En tiedä millaiset kengät kannattais ostaa :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓