lauantai 22. joulukuuta 2018

Muutaman päivän loma eikä mitään kiirettä mihinkään ja minä pomppaan ylös kuudelta aamulla. Tosin mun normaalin arkirytmin huomioon ottaen se on tietysti mulle "myöhään" nukkumista. Kun yleensä olen siinä vaiheessa ollu jo yli tunnin töissä.
Kaupassa tuli vielä käytyä. Nyt ei varmaan tarvi enää mitään. Tänä vuonna kyllä hamstrasin liikaa jääkaappiin. Tiedän sen jo nyt. Mutta ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tuntuu että on paineita tehdä näistä muutamasta joulun pyhäpäivästä niin hyviä kuin mahdollista. Koko vuoden painanu ilman lomaa ja jos kerran vielä jatkan ensi vuonna tuolla töissä niin seuraava vapaa menee pitkälle ensi kesään. Joten paineet näiden muutaman päivän takia on niin suuret etten todennäköisesti pysty nauttiin niistä yhtään :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓