IL: Kovia väitteitä: Yksi filippiiniläinen korvasi kahden suomalaisen työt, ylitöistä ei maksettu, sairauslomaa ei saanut - Attendon hoivakotien siivous uuvutti naisen
Niin väärin kun käytetään hyväksi työelämässä on se sitten mikä ala tai minkä maalainen tahansa.tuntuu että kaikki haluaa vaan hyötyä työntekijöistä ☹ - mamma
Niin väärin kun käytetään hyväksi työelämässä on se sitten mikä ala tai minkä maalainen tahansa.tuntuu että kaikki haluaa vaan hyötyä työntekijöistä ☹ - mamma
VastaaPoista