tiistai 19. helmikuuta 2019

Tekemistä

Kummipoika 8 vee tykkää aina järjestää mulle tekemistä. Aiemmin ollaan leikattu pieniä kuvia tarina-leikkiin. (Kummipoika vois olla mun jälkeläinen siinä mielessä että se on samallalailla kiinnostunut lukemisesta ja omien tarinoiden kirjoittamisesta kuin minä olin varsinkin lapsena ja osittain vieläkin).
Nyt meidän pitäis yhdessä suomentaa tällainen englanninkielinen lasten kirja jota ei ilmeisesti ole suomennettu?? Jos joku löytää suomennetun version niin pistäkää linkkiä..
En ole vielä lukenut kirjaa, mutta ilmeisesti se kertoo kahdesta poika pupusta jotka rakastuu ja menee naimisiin.
Huh.. Mulla ei olekaan vielä tarpeeksi tekemistä 😛😛😛 On tää sentään pientä vaihtelua jokapäiväiseen tekemiseen..




kivut on jaloissa kamalat. nyt on vielä jostain syystä kamalat nivelkivut koko kropassa. en tiedä onko sairaus tulossa vai ehkä sää aiheuttaa mutta tosi inhottava särky vielä hermokipujen lisäks.

1 kommentti:

  1. mul on kans ollu tänään ihan epämääräistä särkyä pitki kroppa. olisko sateinen kolea sää. susku.

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓