Aika parantaa haavat,muista ajatella myös silleen että inkulla ei ole enää kipuja.mikä on hyvä asia. -mamma 😥🌝❤
Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓
Aika parantaa haavat,muista ajatella myös silleen että inkulla ei ole enää kipuja.mikä on hyvä asia. -mamma 😥🌝❤
VastaaPoista