Kipeys jatkuu. Selkeitä koronaoireita ei ole tai kuumetta mutta kroppaa särkee vähän jokapuolelta ja on ihan hirveä uupumus. Kivut on kympissä. En tiedä mikä on pielessä. Työterveys ei ole kiinnostunut kuin hengitystieoireista tällä hetkellä. Kipupiikin sentään antoivat ja saman tien ulos. Mutta ei sekään auttanut. Töissä rupeaa osa työtehtävistä oleen jo mahdottomia tehdä kun en taivu mihinkään suuntaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti