Skype-päivitys asiaa. Eli useista yrityksistä huolimatta en ole saanut skypeä enää asennettua koneelle. En tiedä miksi ei anna sitä asentaa 😕😕 Joten jatketaan muilla yhteydenotto kanavilla kunnes asia korjaantuu tai joku viisaampi tulee katsoon konetta. Mulle saa laittaa viestiä facebookkiin, tähän blogiin ja puhelimeen (whatsapp on ainakin vielä käytössä). Sähköpostia voi myös laittaa..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti