perjantai 10. kesäkuuta 2016

Tässä maailmassa on vain yksi eläin jota vihaan...

ja se on lokki.. Enkä sitäkään vihaa kuin tähän aikaan kun ne käy päälle kotiovella. Mulla ei ole luontaista kykyä pelätä eläimiä. En pelkää koiria, isoja eläimiä, pieniä eläimiä, matelijoita, hyönteisiä.. Vain ihmisiä ja hieman lintuja. Olen kyllä kaverin papukaijaa pitänyt olalla ja se oli ihan ok mutta jotenkin kun ne lähtee lentoon niin tulee sellainen epämiellyttävä olo. Ja noita lokkeja pelkään ihan todenteolla. Se on niin kamalaa kun ne monta kertaa tulee vauhdilla kohti ja pari kertaa on osunut. Kerran lokki rupes repiin hiuksia. Nykyään menen jo melkein paniikkiin kun kuulenkin lokin äänen. Nyt niillä on 3 pesää eripuolilla tän taloyhtiön pihaa. Jos haluan lähteä kotoa tai tulla kotiin niin joudun ohittaan vähintään yhden pesän :( :( En tykkää.. Jos noi pesät olisi jossain muualla niin mielelläni kiertäisin ja antaisin heille rauhan. Mutta se ei ole mahdollista kun ne on kirjaimellisesti ulko-oven yläpuolella. Neljäs kesä peräkkäin kun on tämä ongelma. Aiempina vuosina vain ollut pelkästään 1 pesä mitä varoa.

Kissa on piru. Olen nyt pari kertaa yllättänyt sen repimässä olohuoneen tapettia :( Makuuhuoneen tapetit on jo niin revityt että se on varmaan kyllästyny niihin. Olen yrittänyt pelastaa olohuoneen tapettia mutta saa nähdä miten käy.

Mun ruohonkasvatus (kissalle ;)) on menossa plörinäks. Yksi vaivainen ruohonkorsi on puskemassa läpi vaikka oli iso kasa siemeniä :P Toivottavasti nyt edes pari muutakin kasvais ;)





1 kommentti:

  1. Samaa ongelmaa täälä hervannassa =( pakko ottaa sateenvarjo kun menee ulos että on jottain suojana =( -Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓