torstai 2. kesäkuuta 2016

Yliyritys

Olen aika ylpeä siitä miten olen jo pari viikkoa jaksanut pitää yllä lenkkeilyä. Mutta tänään ensimmäisen kerran meinasi tuo kuumuus tehdä tepposet. Lähdin kiertään vähän pitempää lenkkiä ja puolessa välissä tuli yhtäkkiä todella huono olo. Oksetti ja huohotti ja pyörrytti. Oli pakko mennä bussipysäkille istuun vähäksi aikaa. Onneksi jaksoin sitten vielä kotio. Mutta sain taas opetuksen ettei kannata helteellä ruveta ahnehtiin liikaa.
Vaikka mun lonkkani ei kauheasti tykkää lenkkeilystä, tai mistään muustakaan, niin muuten olen kyllä huomannut että toi liikkuminen on parantanut muuten oloa. Tuntuu että tasapaino olisi vähän parempi ja jalkoja jaksaa nostaa kunnolla. Vähän aika sitten mulla oli sellainen ongelma että meinasin lentää turvalleni jos piti kävellä rotvallinreunan tai puun juuren tms. yli kun jalat ei vain yksinkertaisesti noussu. Mutta tuntuu että nyt nousee taas vähän paremmin.

Muuten tää päivä on ollut ihan ok. Pitkästä aikaa heräsin hyväntuulisena kun näin Inkun kuoleman jälkeen ensimmäisen positiivisen Iines-unen. Tähän asti olen nähnyt 2-3 kamalaa Iines-painajaista viikossa. Mutta nyt näin sellaista unta jossa se tuli metsässä kun olin lenkillä niin tapaan mua. Ja se oli todella energinen ja iloinen ja hyvinvoiva. Ja laiha ;) Puhuinkin siinä unessa että on ihanaa nähdä se niin onnellisena. Sitten heräsin ja oli ensimmäistä kertaa pitkään aikaa hyvä herätä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓