sunnuntai 29. heinäkuuta 2018

Rippijuhlista selvitty. Mekko loppujen lopuksi mahtu päälle mutta kenkien kanssa oli ongelmia. Mun alkuperäisistä kengistä tippui korko kun olin lähdössä. Ainoat mitkä löysin kaapista oli mun vanhat wanhojen tanssien kengät. Ne kesti kirkon ja juhlat ja noin 100 metriä kotiovelta niistä lähti pohja xD eli ne kesti just sen mitä oli tarve. Mutta selvästi on tullut aika mennä kenkäostoksille :( :(



Juhlat sujui muutenkin hyvin vaikken ymmärrä että miten kummilapsi voi olla jo konfirmaatioiässä kun tuntuu että kastejuhlasta on vasta pari vuotta ;) Todennäköisesti on myös mun viimeinen kerta kun pääsen alttarille kummilasta siunaan kun toista kummilasta ei ole virallisesti kastettu. Eli olihan se ihan mukava kokemus vaikka en kirkkohommista perusta.



1 kommentti:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓