lauantai 29. syyskuuta 2018

Hyvä vatsaystävällinen rautavalmiste??

Anemian kanssa olen taistellut koko ikäni ja rautaa pitäisi "purkista" saada oikeastaan koko ajan. Mutta vatsa ei tahdo kestää mitään rautavalmisteita. Apteekin suurinpiirtein kaikki tabletti muodossa olevat valmisteet on käyty läpi ja vatsa on sekaisin kaikista. Ainoa minkä vatsa kestää on nämä Salus Floravital ja Floradix tuotteet ja olo on ollut parempi nyt kun olen pari viikkoa niitä ottanut. Mutta ongelma on se ettei mulla ole näillä tuloilla yksinkertaisesti varaa ostaa niitä kun tarttis olla jatkuvassa käytössä. Tuollainen pieni pullo menee kuitenkin hyvin äkkiä. Olis eri asia jos riittäis kuurina. Joten kysynkin nyt että tietäiskö joku vastaavanlaista mutta halvempaa tuotetta tai jotain muuta tuotetta joka todella olisi vatsaystävällinen??







1 kommentti:

  1. Minä olen ostanut k-kaupasta ihan pirkka nestemäistä rautalisää. Ei maksanut kuin muutaman euron muistaakseni mutta sitä en tiedä kuinka tehokasta on. -Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓