Kolmas lomaviikko alkaa ja olo on edelleen hirveä. Mätää puskee nenästä, lonkkaa polttaa ja niska/yläselkä on jumissa. Torstaina on suupoli joten toivottavasti edes mätätilanteeseen tulisi silloin jotain helpotusta tai ainakin vastauksia.
Niska-hartia-yläselkä seudulle tarttisin jonkinlaisen ryhtiliivin/korsetin. Jos joku tietää jonkun hyvän mallin niin vinkkejä otan vastaan.
Kissalle tilasin eilen isomman hiekkalaatikon jos se vaikka helpottais tota sen laatikolla käyntiä. Kun ei tarvi kyykkiä niin ahtaassa tilassa kun sillä kerran on virtsatieongelmia. Mutta nyt kun vasta tänään rupesin mittaan tota vanhaa laatikkoa niin en tiedä onko toi uus loppujen lopuks kovin paljon isompi :P Kannattais varmaan mittailla ennen tilaamista :P Mutta täytyy yrittää palauttaa jos ei ole isompi. Olen vain kuullut että zooplussalle on vaikea tehdä palautuksia.
https://www.tokmanni.fi/ryhtiliivi-6438114791578
VastaaPoista-Susku
Minä itseasiassa kattelin tollaista tokmannilla. Olisin kokeillu jos olis ollu paketista yks pois. Näyttää kuvassa epämukavalta kainaloiden kohdalta.
Poista