Viimein oikea talvi :) Minä tykkään, koira ei. Toi sen uus talvitakki pitää kyllä vartalon lämpimänä mutta kun se ei suostu noita tossuja pitään niin sen tassut jäätyy. Ja sen tassut on muutenkin herkät noiden tulehdusten takia :( :( Ja yöllä sillä on kylmä.. Sillä on 2 omaa peittoa, silti se tunkee ihan muhun kiinni ja yrittää varastaa vielä munkin peiton ;) En ole koskaan ennen kohdannut koiraa joka on noin lämmön perään. Jos sitä ei vahtis niin se vaikka polttais itsensä auringossa tai takan edessä lämmitellessä. Joskus joudun väkisin repiin sen tulikuumasta patterista irti :P
Tämä päivä ollaan vielä otettu rennosti. Syötiin vielä jouluruoan rääppeitä ja ollaan makoiltu patjalla. Huomenna sitä ruvetaan palaan stressaavaan arkeen ;) ;) Tämä ilta vielä nautitaan "joulusta" ja rauhasta.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti