sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Väsynyt viikonloppu

Tämä on ollut taas erittäin väsynyt viikonloppu sekä mulla että koiralla. Ilmakin osaltaan vaikuttanut varmaan asiaan. Mutta muutenkin on sellainen olo ollut että roskienkin vieminen on liian raskas tehtävä :( :(
Olen sitten palannut yhden lempiharrastukseni pariin. Nimittäin lukemisen. Olen juuri "löytänyt" Patricia Cornwellin. En tiedä miksei ole aiemmin tullut hänen kirjojaan luettua vaikka on jo pitkään kirjoittanut. Mutta sain joululahjaksi yhden hänen kirjansa ja olen nyt ihan täysin koukussa :) Suosittelen kaikille rikoskirjojen ystäville. Tällä hetkellä luen Kay Scarpetta sarjan kirjaa Paljaat Luut. Ja olen tykästynyt :) Nukkumaanmeno viivästyy taas joka ilta kun on pakko lukea vielä vähän ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓