tiistai 16. elokuuta 2016

Unia

Vihdoinkin on ihanan syksyinen ilma ulkona. Eli hämärä, kolea ja sateinen <3 Minä tykkään. Mut on luotu suomen ilmastoon :) :)
Käytiin mamman kanssa kaupoilla ja löydettiin elämäni ensimmäinen koiraystävällinen kauppa (siis muu kuin eläinkauppa). Plantageniin oli eläinasiakkaatkin tervetulleita. Saisi olla enemmän tällasia kauppoja. Varsinkin helteillä kun idiootit ihmiset ei tajua olla jättämättä koiria autoon.

Viime yö oli taas painajaista.. Kirjaimellisesti. Ekassa unessa oli taas Iines mutta en oikein muista sitä enää hyvin. Mutta kipeä se oli taas. Toisessa unessa multa lähti kaikki tukka päästä ja mamma sanoi että mulla täytyy olla pitkälle edennyt syöpä. Yritin saada lääkärille aikaa mutta en tietenkään saanut.
Kolmannessa unessa mulla oli jonkun vauva hoidossa ja jostain syystä olin sen vauvan kanssa metsässä ilman mitään hoitotarvikkeita. Olin ihan hätää kärsimässä kun en tiennyt että mitä syöttäisin sille mukulalle.
Miksei koskaan voi olla mitään kivoja unia. Joko ne on painajaisia tai häiritsevän outoja.


2 kommenttia:

  1. Kauppoihin en oo törmänny mutta jotain kahviloita tai ravintoloita tai sen sellaisia on joihin saa ottaa koiran mukaan... Mun mielestä koirat vois sallia kaikkialle.. ja kieltää lapset :P

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓