sunnuntai 14. toukokuuta 2017

Äitienpäivää

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille lasten jalkojen ja karvoituksen määrään katsomatta!
Pakko myöntää että olen ollut niin sekaisin noiden kipujen, ahdistuksen ja stressin kanssa että multa meni ihan koko äitienpäivä ohi. Mutta kävin tänään sentään mummulla kahvilla.
Itsekään en saanut karvalapselta mitään (vaikka yritin antaa vinkkejä uudesta EMP-kuvastosta).

Kivut on edelleen kovat ja nyt kun ahdistus huomisen työpäivän takia lisääntyy niin todennäköisesti kivutkin rupeaa paheneen. On kauhea pelko ettei ne mun pesemät ikkunat kelpaa. En ole ikinä joutunut peseen niin haastavia ikkunoita, eikä ikkunat muutenkaan ole mun vahvin ala. Sitten kun vielä annetaan tiukka aikataulu koska täytyy olla pestynä niin en pysty tekeen niin hyvää työtä kuin haluisin :(  Hitto kun osais olla välittämättä muiden mielipiteistä ja sanoa ettei jos ei kelpaa niin peskää itse tai antakaa edes enemmän aikaa. Kun ikkunoiden lisäksi pitäis tehdä myös ne muut siivoustyöt.


Olen myös se ihminen joka lukee netistä että ens viikolla voi lämpötilat nousta jo hellelukemiin enkä hymyile :P Se tietää mulla migreenikauden alkua x( x( Ikinä ei ole hyvä...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓