maanantai 3. heinäkuuta 2017

Kolotus

Kolotus varsinkin lonkassa yltyy ja samalla väsymys lisääntyy. En tiedä liittyykö ne kaksi toisiinsa mutta olen viime aikoina ruvennut laittaan merkille että kun mulle tulee toi totaalinen kooma-kausi kun en meinaa pysyä hereillä millään niin samalla jalkoja rupee lonkasta varpaisiin asti särkeen. Sattuu oikein kävellessä ja tuntuu kuin jalat olis ihan jäykät. Vähän sellainen olo kuin on lihaksissa oikein ankaran treenin jälkeen mutta näihin jaksoihin ei liity mitään normaalista poikkeavaa liikuntaa.
Enkä tosiaan meinaa pysyä millään hereillä. Nukuin melkein 12 tunnin yöunet ja olen jo joutunut tänään nukkuun yhdet päikkärit. Ja jotain sekin kertoo tuosta väsymyksen voimakkuudesta että yleensä en pysty pienessäkään kivussa nukkumaan.

Kissa on myös ollut harvinaisen rauhallinen. Nukku mun vieressä päikkärit ja jatkaa vielä vaikka sen aamupala aika oli jo pari tuntia sitten. Yleensä se on erittäin tarkka ruoka-ajoista. Enkä muista että se olis kamalasti yölläkään elämöinyt. Tosin nukuin itse niin sikestä etten varmaan oliskaan herännyt. Mutta kämppä oli harvinaisen normaalissa kunnossa :P Mutta ehkä se on vain parissä päivässä aikuistunut kun tuli 2 vuotta täyteen ;)

1 kommentti:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓