maanantai 17. heinäkuuta 2017

Yök

Erittäin rankka yö takana. Hirveä migreenikohtaus. Sen lisäksi on kamalat niskakivut.
Olin eilen siskonpojan rippijuhlissa ja olin varautunut siihen että lonkkakivut on sen jälkeen hirveät monta päivää. Ja kyllä niitä ehkä vähän enemmän kolottaa mutta toi niska vie kyllä tällä hetkellä voiton. Ja tietysti kesän täyty tulla eilen aurinkoineen ja helteineen joten migreenikin iski vielä. Se onneksi tuntuu menneen yön aikana ohi. Mutta olo on edelleen kaamea.

Kissa joutu eilen oleen pitkästä aikaa pitkään yksin. Olin ihan varma että se tuhoaa korjatun seinän mutta seinä oli yllättävän koskematon kun tulin kotio. Sen sijaan lattia oli täynnä pientä tummanvihreää hilettä. Kesti vähän aikaa ennenkuin huomasin että se oli teurastanut mun joogamaton :P
Sille kävi myös eilen tapaturma kun yritti hypätä ton hintelän pyykkitelineen päälle mutta se taittukin kasaan ja kissan häntä jäi väliin. Vähän aikaa kilju ja rimpuili ja sitten juoksi lujaa sängyn alle. Ainakaan päällisin puolin ei näytä siltä että hännässä olis mitään vaurioo. Ei anna koskea siihen mutta ei se anna muulloinkaan. Ainakin jakso yöllä taas piruilla :P

Sen vähän mitä viime yönä nukuin niin näin myös ekat lomalta paluu painajaiset. Vaikka pari viikkoa vielä lomaa jäljellä. Mutta näin 3 eri painajaista joissa piti palata töihin mutta yhdessä myöhästyin, yhdessä menin väärään paikkaan ja viimesessä unessa yksi työkohteista oli räjäytetty maan tasalle. :P Eli parani vaan.. En viitsiny viimesen jälkeen enää jatkaa unia :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓