maanantai 31. heinäkuuta 2017

Loma Ohi

Loma alkaa oleen taputeltu ja tunnelmat on ristiriitaiset.
Ainahan lomalta paluu on masentavaa kun tietää että koko pitkä syksy ja talvi taas edessä :P Mutta toisaalta olen myös helpottunut kun pääsee taas normaaliin päivärytmiin ja tiedän että mun terveys menee taas parempaan päin ja paino laskee. Olen sellainen ihminen jolle ei vain yksinkertaisesti sovi jouten olo koska en saa motivoitua itseäni tarpeeksi tekeen asioita, jostain syystä edes kivoja asioita. Mulla oli niin tarkoitus käyttää tää erikoispitkä loma lenkkeilyyn ja muuhun liikkumiseen sekä siivoiluun ja rästihommien tekoon mutta aika pian se meni metsään. Tiedän että kun palaan töihin niin jaksan tehdä kotonakin taas enemmän, niin ristiriitaista kuin se onkin.
Vähän on myös paniikkia ilmassa jostain syystä. Ei pitäis johtua töistä koska on samat tutut kohteet ja työt ja ihmiset, ja olen vielä aluksi ihan rauhassa yksinäni. Mutta ehkä se mahdollisesti alkava koulutus alkaa todenteolla jännittään. Osa musta jo toivoo että se menis metsään :P

Vähän jännittää myös kissan reaktio kun jää taas päiviksi yksin. Viimeksi kun aloitin tauon jälkeen työt niin se kosti repimällä tapettia ja levittämällä paskaansa pitkin lattioita. Ja se puri mua käteen aina kun koskin työkassiin. :P Otin eilen tuon kassin esille ja rupesin laittaan tavaroita valmiiksi niin se hyppäs heti pöydälle ja rupes puskeen mun kättä pois kassista :P Ei kovin hyvä merkki :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓