lauantai 12. elokuuta 2017

Kengät

Työkengät tuottaa suurta päänvaivaa. Ja kengät on mun tärkein työväline niinkuin tietysti kaikilla jotka kävelee ja on yleensäkin jaloillaan työkseen ;) Mutta myös näiden nilkka-lonkka-selkä vaivojen takia. Noi mun nykyiset kengät on ollu täydellisen ihanat vaikka oli todella kalliit. Mutta ne on ruvennu taipuun sisäänpäin ja koska niissä on korot niin niistä tulee vaaralliset kun rupee taipuun.
Ostin kokeeksi Schollin kengät joiden myyntipuheen perusteella piti olla hyvät. Mutta ovat kyllä todella suuri pettymys. Nilkoille todella huonot ja sen lisäksi ne on todella kuumat. Ja nyt kun olen pari päivää näillä mennyt töissä niin on tullu selväksi että minä todella tarvin korolliset työkengät :P En vain tiedä mistä löytäis kohtuuhinnalla. Vaikka rahatilanne vähän paranee taas kuun lopussa kun tulee eka palkka niin kelan kautta tulevat tuet tippu sen verran että ihan viime työrupeaman tuloihin en yllä :P


Tuossa on Schollin kengät.
Tässä on mun nykyiset kengät jotka ei oikeasti ole työkengät vaan tavalliset korkokengät EMP:ltä. Mutta on ollu todella hyvät. Sekä jalkaan että työssä. Ei meinaan luista edes märällä lattialla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓