keskiviikko 23. elokuuta 2017

Keskiviikko

Jälleen tuli todistettua että keskiviikko on ehdottomasti viikon raskain työpäivä :P Vaikka tunteja ei ole enempää kuin muinakaan päivinä. Mutta ensinnäkin se vaikuttaa että on iltapäivävuoro mikä ei sovi mulle yhtään. Olen aina vihannut iltavuoroja. Menen ihan mielelläni aamuun, vaikka viiteen. Ja tykkäsin myös tehdä yötöitä kun olin vahaamassa lattioita. Mutta iltavuorot on tuskaa. Koko päivä on pilalla. En kuitenkaan osaa nukkua pitkään kun tietää että on työpäivä eikä aamupäivällä osaa tehdä mitään kun koko ajan vain tuijottaa kelloa. Kun illalla tulee kotiin niin on jo valmis sänkyyn kun seuraavana päivänä aamuvuoro :P
Ja muutenkin töissä on raskasta keskiviikkoisin kun kaikissa kohteissa on "avoimet ovet" eli tulee vierailijoita, pahimmillaan jopa 100 päivän aikana :P Joten siivo on sen mukaista. Ja nopeasti pitäis parissa tunnissa siivota aina yksi talo. Ja nyt olen taas ihan kuitti ja kivut todella kovat.

1 kommentti:

  1. Itse myös vihasin iltavuoroja. Tosin en nauttinut aamuvuoroistakaan mutta niinku sanoit niin iltavuoro päivinä oli vähän niinku koko päivä pilalla. Kyllä se kuitenkin oli parempi maristen nousta aikasin ja sitten päästä ihmisten aikoihin kotio ja keretä vähän tekeen jotain ennen nukkumaanmenoa. -Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓