perjantai 22. syyskuuta 2017

Perinteinen viikon kipupäivitys :P Säärten särky on vähän helpottanut, mutta nyt taas kramppaa reisilihakset ja sen lisäksi kantapäät kipeytyy :P En ole vaihtanut kenkiä tms. mutta jostain syystä nyt taas on välillä tuskaa kävellä.
Kurkkukipu ja yskä on vaivannut tällä viikolla. Tänään pahiten. Toivottavasti ei käy niinkuin yleensä että olen viikonlopun kipeänä :P Vaikka toisaalta parempi niin kun en halua olla töistä pois :P Kun olen tunnetusti korvaamaton ;) ;) Tuossa juuri yksi päivä mietin että kun täytyy jotain positiivista elämästä aina hakea kun pystyy niin kohta tulee vuosi tässä työpaikassa täyteen ja koko tänä aikana mulla 3 sairasloma päivää ja yksi palkaton. Ottaen huomioon mun terveydentilan niin se on mielestäni aika hyvin. Itkupäiviä siihen mahtuu kyllä kymmeniä :(

Remontti edistyy hyvin. Tänään juttelin remontoijan kanssa niin vähän lupaili että ensi viikolla saataisiin eteinen valmiiksi jos ei tule yllätyksiä. Keittiöstä ei puhunu mitään :P Mutta kyllä huokaan taas helpotuksesta kun tää on ohi. Vaikkei tuo onneksi ole sellainen remontti mikä merkittävästi haittais elämää niin on se kuitenkin ikävää kytätä remonttimiehiä. Nää sentään onneksi tekee töitä vain sen kello 9-15. Edelliset remonttimiehet tuli joskus yhdeksältä perjantai-iltana :P

Kissa myös varmasti huokaa helpotuksesta kun ei enää tarvi värjötellä sängyn alla kun vieraat ihmiset tunkeutuu kotiin ja hän on yksinään. Mulle se kostaa aina kun tulen kotiin :P




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓