Joulusta en perusta mutta on ihanaa kun pimeä (eli kynttilä yms. valo) aika rupeaa oleen taas täällä. Pakko oli jo ruveta kaivaan valotarvikkeita esiin.
Jotkus näistä on söpöjä vaikka tiedän etten kuitenkaan saa itseäni tekeen yhtään mitään. Kaupasta saa helpommin ;) Joskaan ei niin söpöjä.
http://www.fabartdiy.com/10-gorgeous-holiday-diy-candle-ideas/





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti