perjantai 8. syyskuuta 2017

Huoh

Viikonloppu... Luojan kiitos.. Stressaava viikko ollu. Kivut taas kovat ja nyt särkee taas jostain syystä leukaa/hampaita :( Eikä mikään auta. Onneks ens viikolla hammaslääkäri. Ensi viikolla piti olla myös lonkkalääkäri mutta saa nähdä miten käy kun ne jatkaa mun aikojen sössimistä :P Tällä kertaa mulle on varattu aika väärälle osastolle :P
Kännykkä levis vihdosta viimein tänään. Jouduin lähteen äkkiä ostaan uutta kun ei ole yhtään vanhaa vara kännykkää. Onneksi oli vielä vähän palkasta jäljellä että sain kännykän. Samsungilla jatkan. Ihan uusinta ei ollut varaa ostaa mutta toivottavasti kestäis. Tää mun nyt levinny kesti melkein 3 vuotta mikä on mun käytöllä aika hyvin. Nokialaiset ei kestänyt koskaan kuin korkeintaan vuoden :P

Remonttimiehiä ei ole näkynyt viikkoon (eteisen seinä ja osa keittiöö on auki) mutta tänään ne on ilmeisesti edes käyny kun oli tapit lähteny seinästä. Mutta mitään muuta ei ole tehty eikä mitään tietoa tullu siitä miten homma etenee :( Tätä vihaan näissä remonteissa.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓