Tänään mentiin pitkästä aikaa Inkun kanssa kiipeileen metsään. Metsä ja puut on ihan täysin mun juttuni :) Heti on parempi mieli kun pääsee sinne. En vain ole viime aikoina kauhean usein uskaltanut lähteä kun ei jaloista aina tiedä.
ja löytyhän kännykästä vielä yksi Inkun lomakuvakin ;)















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti