keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Sarjassamme tyhmät unet

Viime yönä näin pitkästä aikaa kaksi niin tyhmää ja ihmeellistä unta että jäi oikein pyöriin päässä.

Ekassa  unessa mulla oli kilpikonna. Ja astuin sen päälle niin että sen kilpi halkes. Mutta sen sijaan että olisin soittanu eläinlääkärille niin katsoin netistä kilpikonnan kilven korjausohjeen. Ja rupesin tekeen siihen varaosia pahvista. (Miten ihmeessä mun päähäni voi mistään alitajunnasta muodostua tollainen uni? En taatusti ole miettinyt edes kilpikonnia viime päivinä).

Toisessa unessa oltiin menossa jonkun suvun jäsenen häihin. Tosin ei koskaan päästy itse hääpaikalle. Oltiin kaikki eli siis koko suku ja jostain syystä hirvee määrä mun entisiä koulukavereita eri kouluista, hotellissa lastautumassa autoon joka veisi meidät juhlapaikalle. No mun autossa oli 5 mun entistä koulukaveria ja pappa. Mutta se auto hajos keskelle tietä jossain pilkkopimeessä ja meidän täytykin ruveta odottaan bussia. Mutta kaikki bussit vaan ajo meidän ohi. Sitten yks mun entinen koulukaveri otti paitansa pois ja meni keskelle tietä yrittään pysäyttään bussia. Mutta se bussi tulikin hirveetä vauhtia ja liiskas koulukaverin alleen. Ja sitten vielä siinä tienreunassa mietin että toi tarttisi nähdä hidastettuna. Ja näinkin.
Okei.. Mistä toi uni voi syntyä?? Ei taatusti ole mitään hampaankolossa kyseistä koulukaveria kohtaan enkä ole häntä kyllä ajatellutkaan varmaan vuoteen. :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓