Rauhallista joulua / muuta juhlaa / tavallista keskiviikkoa kaikille :) Me vietetään Inkun kanssa tämä joulu ihan vaan kaksistaan nautiskellen ruoasta, mamman hyvästä viinistä, lahjoista, ja pehmeästä sohvasta ;) Joulupukki toi etukäteen kaikki 8 kautta House MD-sarjaa ja pari uutta kirjaa joita en ole lukenut, ja Inkulle on varattanu niin uusia leluja kuin namejakin, joten tekemisestä ei varmasti ole puutetta ;)

Ihanaa joulua sinulle ja Iineskelle!!! =) T: Susku, Ruu ja Vauva
VastaaPoistaRAUHALLISTA JA RENTOUTTAVAA JOULUA TEILLE! TOIVOTTELEE: ILARI
VastaaPoistaIhanaa joulua sinulle!!! T: Sari
VastaaPoista