maanantai 21. marraskuuta 2016

Hitto

En sitten saanut itseäni parannettua viikonlopun aikana vaan jouduin tänä aamuna soittaan esimiehelle etten uskalla lähteä töihin. Polttaa rintaa, ääni katoo välillä kokonaan ja kauhea yskä. Kuume ei tietenkään nouse niinkuin ei mulla koskaan ja sen takia mun taudit aina pitkittyy ja tulee jälkitauteja. No esimies kirjoitti tälle päivälle sairasloman. Mutta huomenna täytyy mennä lääkäriin jos jatkuu. En sitten tiedä että viitsinkö yrittää lääkäriin jos ei kuume nouse kun ainakaan aiemmin eivät ole suostuneet kirjoittaan saikkua ilman kuumetta. Mutta en viitsis kyllä mennä töihin tartuttaan muitakaan :P No ehkä tässä päivän aikana tapahtuu joku ihme parantuminen.

Haikeana tässä kipeenä ja masentuneena olen muistellut kuinka uskollisesti Iines aina vartioi mun vieressä kun olin kipeä. Toisin kuin kissa joka tulee vetään mua turpaan käpälällä aina kun saan yskänkohtauksen. :P :P :P

1 kommentti:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓