torstai 10. marraskuuta 2016

Huh

Kohta viikko töitä takana, vielä yksi päivä jäljellä. Tulee kyllä viikonloppu tarpeeseen. Selkä on meinaan siinä pisteessä että tänään jouduin jo osan hommista tekeen lattialla istuen :P :P Toivottavasti pystyn kuitenkin jatkaan hommia kun muuten tykkäisin tästä työstä ja työpaikoista. Tietysti noi siirtymät paikasta toiseen on välillä rasittavia mutta toisaalta taas tykkään siitä että menen, teen työni ja lähden. Kun olen vähän epäsosiaalinen niin mulle sopii hyvin se ettei mun tartte liiaksi "ystävystyä" muiden kanssa. Ne perinteiset tervehdykset ja töihin liittyvät sananvaihdot riittää mulle hyvin. Vaikka ihan mukavia ihmisiä näissä paikoissa suurimmaksi osaksi onkin.

Tänään oli pakko monen vuoden miettimisen jälkeen ostaa talvitakki. Sen verran olen ollut varsinkin aamuisin jäässä työmatkoilla. H&M:ltä ostin, oli ihan kohtuuhintainen ja vaikkei ehkä maailman nätein niin super lämmin :P :P


H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓