tiistai 1. marraskuuta 2016

Työhönvalmennus

Tänään oli viimeinen päivä työhönvalmennus kurssia ja vaikka työttömänä mun velvollisuus on vain haukkua mitä paskaa se on ollut niin on siellä ollut yllättävän hyvääkin asiaa ja saattaa EHKÄ jopa johtaa siihen että olen menossa kohti töitä. Mitään varmaa ei siis missään nimessä vielä ole mutta lähempänä kuitenkin kuin 3 viime vuoteen.

Mutta... Nää kivut.... Lonkassa... Selässä... Niskassa... Ihan hirveetä. En olisi kyllä varmaan selvinnyt enää kuudennesta päivästä. Tänään jo kun lähdin niin oli ihan taistelua että pystyin edes nouseen bussiin. Niin hirveät kivut :( Ainakin voin hyvällä omallatunnolla sanoa että en ikipäivänä pystyis tekeen istumatyötä.

Huomenna onkin sitten erikoisjännä päivä kun on lääkäri ja 2 haastattelua!!! Miten selviän kun kaikki jännittää :P :P :P Eikä tietenkään vähiten se että löydänkö edes paikalle yhteenkään :P Olen myös tänään taas tajunnut ettei  mulla ole mitään siistejä työhaastattelu vaatteita :P

Ja kissa on mulle taas vihainen. Leppyi jo viikonlopun aikana mutta nyt on taas vihanen kun joutuu oleen yksin. Saa nähdä miten käy jos joudun töihin :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓