maanantai 27. helmikuuta 2017

Hammaslääkäri

Tänään oli taas yksi maailman pelottavimmista asioista. Eli hammaslääkäri. Ajattelin kyllä ensin että perun kun selän kivut niin kovat mutta päätin sitten kuitenkin mennä ja hyvä kun menin koska viimeset reiät saatiin korjattua. Nyt ei sitten tarvi mennä ennenkuin tulee tarkistukseen joskus kutsu.

Muuten talviloma on mennyt aika laimeissa merkeissä. Kipujen takia ei juurikaan mitään jaksa tehdä. No myönnetään etten varmaan sais mitään aikaiseksi ilman kipujakaan ;P
Sims 4:sta on tullut pelattua.
En ole mikään videopelien ystävä. Sims on ainoa peli mitä osaan pelata. Pelit ei vaan ole koskaan ollu mun juttu. Enkä oikeastaan Simsiäkään pelaa. Tykkään vaan rakentaa ja suunnitella siinä taloja :P :P Kun ei ole varaa omaa asuntoa sisustaa niin täytyy tähän purkaa luomisen tuskaa ;P
Huomaa vaan että lonkka ei taas tykkää yhtään kun istun enemmän kuin normaalisti.

Myös lukemisesta olen saanut taas kiinni. Kirjat onkin ollut lapsesta asti mun juttu. Kirjastossa joskus mulle naureskeltiinkin (hyvällä tavalla) kun lainailin niin hirveitä määriä kirjoja ja luin helposti kirjan per päivä. Tosin ne oli vähän ohuempia kirjoja tietysti kuin nuo mitä nyt luen. Mutta kyllä hyvänä päivänä tai kahtena saattaa Agatha Christien pokkari mennä. Olen vain lukenut (ja omistan) melkein kaikki AC:n kirjat ja täytyisi löytää muita kirjailijoita joiden tuotoksia rupeis lukeen :P Jos joku osaa ehdottaa niin mielelläni kuulisin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓