torstai 2. helmikuuta 2017

Kipua

Erittäin rankka työviikko melkein takana. Yksi päivä jäljellä. Kivut lantiolla on todella kovat ja nukkuminen taas vaikeaa. Parin tunnin yöunilla menty taas :P :P

Myös kantapäät on taas kipeytyny niin että kävely kivuliasti. Kuivat ja halkeilleet jalkapohjat vaikka olen yrittänyt rasvata ja raspata :P Ostin nyt sitten kokeeksi tuollaiset kertakäyttöiset kosteuttavat sukat :D Olin aika ennakkoluuloinen mutta kaikkea täytyy kokeilla edes kerran.


Ainakin heti käytön jälkeen jalat oli kyllä pehmeät mutta en tiedä kuinka pitkään kestää vaikutus.

Kissakin on taas ruvennu "oireileen" mun töissä olosta. Se käy mun käteen kiinni aina kun kosken työkassiin. Ja jää naukuun perään kun lähden :(

2 kommenttia:

  1. oletko miettinyt geelipohjallisia kuulemma auttaa kipeisiin jalkoihin. -mamma

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓