maanantai 20. helmikuuta 2017

inhottava olo

Inhottava olo ollut koko päivän. Ja tarkoitan tällä kertaa henkisesti eikä fyysisesti. Vaikka on ollut ihan normaali maanantai-päivä ilman mitään yllätyksiä tai erikoisuuksia töissä tai muuallakaan niin koko päivän on ollut sellainen inhottava olo kuin kaikki olis jotenkin väärin tai jotain pahaa olis tapahtumassa :( :( Epämääräinen, voimakas ahdistus ilman mitään selvää syytä. Kai minä olen sekoamassa jälleen kerran ihan totaalisesti.

Tai sitten on traumoja siitä että kissa säikäyttelee mua taas öisin. "Saalistaa" kaikkea mahdollista pitkin kämppää; roskista hiuspampuloihin, ja rahtaa niitä sänkyyn. Sitten hyppää mun naaman päälle että herään katsoon hänen "lahjaansa". Ja tätä tapahtuu n. 8 kertaa yössä ja kun muutenkin nukun hyvällä säkällä sen 4-5 tuntia niin väsymyskin on kova.

1 kommentti:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓