maanantai 17. huhtikuuta 2017

Smoothie reseptejä??

Viimeinen lomapäivä ja yöstä asti päivä pilalla :P Näin monen kuukauden tauon jälkeen Iines-painajaisen. Aina sama teema. Se on elossa mutta jälleen niin kipeä kuin oli pari viimeistä päivää :P Ja vaikka vien sen unessa piikille niin se ei koskaan onnistu vaan Inkku pomppaa aina takaisin eloon :( Oli ahdistunut olo kun heräsin..
Varsinkin kun huomasin heti herätessä että mulla on TAAS kurkku kipeä ja yskä. Olihan siinä melkein 3 tervettä päivää. En tiedä mitä pitäis tehdä. Olen yrittänyt tankata vitamiineja. En voi vit.pillereitä syödä kun niissä on joku ainesosa joka rupee oksettaan. Mutta olen sitten yrittänyt lisätä luonnollisia lähteitä. Olen vain aina ollut huono syömään kasviksia ja varsinkin hedelmiä. Salaattia syön kyllä melkein joka päivä mutta en sitäkään varmasti tarpeeksi. Smoothieita olen nyt sitten yrittänyt juoda. Leukojen takia mun on muutenkin helpompi juoda kuin syödä ;) En kuitenkaan ole vakuuttunut että noi kaupan smoothiet oikeasti sisältää juuri muuta kuin lisättyä sokeria. On vähän liian hyvän makuisia ;) Joten ajattelin että jos rupeais tekeen itse. Jos on jotain hyviä reseptejä niin vinkatkaa :P Hyvä maku olis plussaa mutta en hätkähdä vähän "vihreämpääkään" makua ;)

Sen lisäksi että Iines sairastelee mun unissa niin vaikuttais kissa sairastelevan oikeassa elämässä. Se on ollut eilen ja tänään vähän vaisu. Siis piruilee vähemmän kuin normaalisti. Syö kyllä yhtä ahneesti kuin aina ja yöllä leikki tolla pallo-pelillään mutta ei nytkään ole yhtään tiputellu mitään tai raapinu tai varastanu mitään :P Ja yöllä heräsin pari kertaa kun se aivasti. Tosin siitä lähtee niin paljon karvaa että voi johtua siitä :)
Tai ehkä meillä on sama flunssa...

Inkku olis muuten täyttänyt viime viikolla 12 vuotta :(




1 kommentti:

  1. porkkanaa, parsaa, pinaattia, omenaa, appelsiinia ja appelsiinimehua sekaisin.. parsaa ja pinaattia vähän vähemmän kuin muita jos et välitä mausta :D -Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓