Vihdoin viikonloppu. Ja päivän pidempi kuin yleensä, kiitos vapun. Rankka viikko ollu taas kipujen suhteen ja viikonlopun ohjelmassa on jälleen siivoamista ja siivoamista ja siivoamista.
Tän illan otan kuitenkin rennosti ja herkuttelen. Tänään on tauko smoothieista (koska astianpesukone on rikki eikä huvita pestä tehosekotinta käsin) mutta kyllähän mansikat ja kermavaahto ajaa saman asian?? ;)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti