lauantai 28. lokakuuta 2017

Talvi

Tällä viikolla on käyty läpi koko suomen ihana talvi. Torstaina rämmin puoli säärtä lumessa töihin, perjantaina talsin läpimärkänä loskassa ja tänään liukastelin jäätiköllä :P :P Miksei voi vain tulla lunta ja sitten olla pakkasta kevääseen ja sitten lumi sulaa kerralla pois x(
Tänä talvena kyllä ostan kunnon nastakengät vaikka maksais 500 euroa. On kamalaa kun ei tahdo roskia uskaltaa viedä ulos kun on liukasta. Mummot pysyy lenkkareilla paremmin pystyssä kuin minä talvikengillä.

Vähän olen jo tänään laitellut talvivaloja. Minä käytän sitä nimitystä koska en yhdistä noita valoja varsinaisesti jouluun. Tykkään valoista ja kynttilöistä, joulusta en niinkään :P

Pää vaivaa edelleen. Väsyttää, huimaa ja on jatkuvasti migreenikohtauksia. Yks päivä myös kävi ekan kerran niin että viittasin väärän bussin. Onneksi pääsin sillä raholaan saakka niin ei ihan katastrofi ollut mutta kertoo kyllä siitä että varmaan täytyy hankkia lasit. Lääkärissä kävin myös eilen ja sano laittavansa mut neurologille koska migreeni on selkeästi muuttunut kohtaustyypiltään ja se voi kieliä jostain vakavammasta. Sanoi kyllä ettei missään nimessä kannata huolestua, minkä minä lääkärin sanomana ymmärrän niin että kannattaa olla ihan helvetin huolissaan :P



1 kommentti:

  1. Että toi pyöreä valohärpäke on aina yhtä hieno. ja livenä vielä hienopmpi :D

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓